powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach. To rodzice z
największą uwagą obserwują rozwój swoich dzieci. Czasem niepokoją się
ich zachowaniem lub zauważają, że dziecko z trudem osiąga kolejne
umiejętności, już zdobyte przez rówieśników. Aby Państwu pomóc rozwiać
wątpliwości zapraszamy na konsultacje.
Dyrektor Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej INTEGRA.
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, realizatorka programu „Szkoły dla rodziców i wychowawców”, nauczyciel kontraktowy. Absolwentka studiów psychologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie ze specjalizacją „Psychologia kliniczna dziecka”.
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel w Systemie Montessori dzieci w wieku 2,5 do 6 lat, pracuje w Warsztatach Terapii Zajęciowej.
Neurologopeda, oligofrenopedagog - absolwentka Uniwersytetu Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie kierunek: pedagogika specjalna. Nauczyciel dyplomowany.
Psycholog, terapeuta, trener umiejętności społecznych oraz treningu zastępowania agresji. Ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na UMCS w Lublinie.
Logopeda kliniczny. Absolwentka Logopedii z audiologią specjalizacja logopedia kliniczna na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W Poradni „Integra” zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną oraz prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny.
Magister studiów z zakresu pedagogiki, nauczyciel dyplomowany w jednym z lubelskich przedszkoli. Ukończyła Studium Nauczycielskie w swoim rodzinnym mieście - Szczecinie, a studia z pedagogiki na KUL w Lublinie.
Pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Ręki, logopeda
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej, pracuje w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Diagnozy i Rehabilitacji w Lublinie.
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, trener umiejętności społecznych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, studia podyplomowe z Przygotowania Pedagogicznego na UMCS w Lublinie oraz kurs Integracji Sensorycznej na PSTIS w Warszawie.
Logopeda, audoliog