powstała z myślą o dzieciach i ich rodzicach. To rodzice z
największą uwagą obserwują rozwój swoich dzieci. Czasem niepokoją się
ich zachowaniem lub zauważają, że dziecko z trudem osiąga kolejne
umiejętności, już zdobyte przez rówieśników. Aby Państwu pomóc rozwiać
wątpliwości zapraszamy na konsultacje.
Logopeda, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta psychomotoryki, członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Pracuje od 25 lat jako pedagog.
Ewa Paprotna – psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, realizatorka programu „Szkoły dla rodziców i wychowawców”, nauczyciel kontraktowy. Absolwentka studiów psychologicznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie ze specjalizacją „Psychologia kliniczna dziecka”.
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej, pracuje w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Diagnozy i Rehabilitacji w Lublinie.
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel w Systemie Montessori dzieci w wieku 2,5 do 6 lat, pracuje w Warsztatach Terapii Zajęciowej.
Neurologopeda, oligofrenopedagog - absolwentka Uniwersytetu Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie kierunek: pedagogika specjalna. Nauczyciel dyplomowany.
Psycholog kliniczny, psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Psychodynamicznego, pracuje w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Diagnozy i Rehabilitacji w Lublinie.
Psycholog, terapeuta, trener umiejętności społecznych oraz treningu zastępowania agresji. Ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na UMCS w Lublinie.
Terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny.
Magister studiów z zakresu pedagogiki, nauczyciel dyplomowany w jednym z lubelskich przedszkoli. Ukończyła Studium Nauczycielskie w swoim rodzinnym mieście - Szczecinie, a studia z pedagogiki na KUL w Lublinie.
Logopeda kliniczny. Absolwentka Logopedii z audiologią specjalizacja logopedia kliniczna na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W Poradni „Integra” zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną oraz prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, trener umiejętności społecznych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, studia podyplomowe z Przygotowania Pedagogicznego na UMCS w Lublinie oraz kurs Integracji Sensorycznej na PSTIS w Warszawie.
Karolina Bednarczyk
Pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Ręki, logopeda
Logopeda, audoliog
Pedagog specjalny, terapeuta ze specjalnością oligofrenopedagog i tyflopedagog, terapeuta psychomotoryki. Nauczyciel dyplomowany, pracownik Specjalistycznej Poradni Wczesnej Diagnozy i Rehabilitacji.